Webinar Aurika - Aurika

KVIETIMAS

Kaip technologija gali padėti pirkimų, tiekimo specialistams vykdyti kasdienines užduotis? Apie tai kalbėsime virtualiame seminare. Kviečiame prisijungti ir sužinoti, kokie įrankiai padeda taupyti tiekimo specialistų darbo laiką bei labiau koncentruotis sprendžiant nekasdienius klausimus. Apžvelgsime, kokių dažniausių klaidų galima išvengti, automatizavus pirkimų procesus. Prisiminsime, kaip technologijos padeda efektyviau organizuoti komandinį darbą biure ar nuotoliu bei kaip tiksliau valdyti duomenis. Taip pat seminaro metu pristatysime naujausią mūsų įrankį pirkimų specialistams – skaitmeninės spaudos etikečių skaičiuoklę ir mielai atsakysime į Jūsų klausimus.

PROGRAMA

15:00 – 15:05 val. Įžanga.
15:05 – 15:25 val. Diskusija: Savitarna vs elektronis duomenų apsikeitimas (angl. EDI).
15:25 – 15:45 val. Diskusija: Kam reikalinga etikečių skaičiuoklė?
15:45 – 15:55 val. Auditorijos klausimai/atsakymai.
15:55 – 16:00 val. Užbaigimas.

 

Renginys yra nemokamas. Jame dalyvauti gali registruoti dalyviai, pateikdami registracijoje nurodytą el.pašto adresą.

 

Renginys bus įrašomas. Jei gyvai dalyvauti negalite, kviečiame registruotis ir gauti nuorodą renginio peržiūrai jums patogiu metu.

INFORMACIJA

Registracija:
webinars.aurika.com

 

Laikas:
Gegužės 29d., trečiadienį,
15:00 val.

 

Trukmė:
1 valanda

 

Kalba:
lietuvių su sinchroniniu vertimu į anglų kalbą.

 

Turite klausimų? Susisiekite su mumis.
news@aurika.lt

Spausdinkime kartu!

Kviečiame atvirai, konstruktyviai ir ilgalaikei partnerystei.

Susisiekite

Susisiekite

Kuo galiu Jums padėti?

Į klausimus, gautus po darbo valandų, atsakysime ne vėliau nei per 12 val.

    Siųsti
    Contact person

    Roberta Petravičiūtė

    +370 37 363 666