Elektroninis duomenų apsikeitimas EDI - Aurika

Elektroninis duomenų apsikeitimas EDI

Automatizuotas apsikeitimas dokumentais tarp pirkėjo ir tiekėjo realiu laiku. EDI padeda eliminuoti rankinio duomenų perdavimo klaidas, sumažinti laukimų laiką, greitinti informacijos apdorojimą bei mažinti darbo krūvį.

Kaip veikia EDI?

Išsamesnė informacija dokumente.

Kas yra elektroninis duomenų apsikeitimas EDI?

Automatizuotas apsikeitimas duomenimis tarp verslo partnerių vyksta naudojantis duomenų mainų platforma. Verslo partneriai susitaria, kokiais veiklos dokumentais jie nori mainytis. Tai gali būti pirkimų užsakymai, sąskaitos, krovinio važtaraščiai, sandėlio likučiai ir t.t. Atlikus reikiamus programavimo darbus ir prasidėjus automatizuotam apsikeitimui dokumentais, jų nebereikia siųsti rankiniu būdu. Dokumentas gavėjui numatytoje vietoje pateikiamas realiu laiku, t.y. iškart po to, kai jį savo sistemoje suformavo ir pateikė siuntėjas.

Kuo vertingas yra elektroninis duomenų apsikeitimas?

Padidina pirkimo, tiekimo komandų pasitenkinimą bei sumažina jų darbo krūvį, nes specialistams nebereikia rankiniu būdu persiuntinėti dokumentų tiekėjui, jie gali daugiau laiko skirti jų kvalifikacijos reikalaujančioms užduotims.

 

Pagerina duomenų kokybę, nes eliminuojamos rankinio duomenų perdavimo klaidos.

 

Sumažina laukimo laiką, nes dokumentai perduodami realiu laiku.

 

Pedade išvengti personalo kaštų augimo didėjant veiklos apimtims.

 

Kuria tvaresnią aplinką, nes mažina popieriaus vartojimą, o tuo pačiu ir kanceliarines išlaidas.

Spausdinkime kartu!

Kviečiame atvirai, konstruktyviai ir ilgalaikei partnerystei.

Susisiekite

Susisiekite

Kuo galiu Jums padėti?

Į klausimus, gautus po darbo valandų, atsakysime ne vėliau nei per 12 val.

    Siųsti
    Contact person

    Roberta Petravičiūtė

    +370 37 363 666